SVARGA — український бренд вишитого одягу, що прокладає місток між українськими старовинними орнаментами і сучасністю. Ідея бренду сягає сімейних реліквій Наталії Яриш, засновниці бренду, яка багато років плекає любов до всього українського крізь теплі спогади власного дитинства.
Бренд SVARGA має місію зберігати та передавати культурну спадщину. Компанія прагне, щоб кожен українець усвідомлював багатство і значення свого національного походження.
Через свої вироби SVARGA транслює важливі світоглядні та культурні цінності, які формували українську націю протягом багатьох століть. Адже вишита сорочка є сакральною річчю, вона береже в собі не лише красу, але й інформацію про наше походження. Тож SVARGA займає позицію боротьби проти спотворення традицій української вишивки, а саме проти стереотипів меншовартості та “шароварщини”, як засобу для знищення українськости. Бренд радо долучається та підтримує соціальні ініціативи, які сповідують близькі йому цінності у всіх сферах української культури.
Сьогодні старовинні орнаменти прямують разом з нами, вони супроводжують нас кожного дня на сорочках сучасного крою. Вишиванки SVARGA створені, щоб ми пам’ятали про силу українського роду, про міцне коріння нашої нації та стійкість наших предків.
Команда SVARGA знаходиться у постійному пошуку нових взірців вишивки з різних куточків України. Ми співпрацюємо з етнологами, залучаємо дослідників українського етносу, користуємося спеціалізованою літературою.
Сподіваємось, що наша праця відгукнеться в серцях багатьох українців та нагадає кожному свою власну силу роду!
Бренд SVARGA завжди мав чітку місію, яку він несе у світ разом зі своєю продукцією. Одним з базових та основних пріоритетів для нас є благодійність та підтримка соціальних ініціатив.Нам важливо, щоб, одягаючи вишиванку, наші клієнти не лише виглядали стильно, а й знали, що їхній вибір має важливе значення для суспільства.
Вишиванка від SVARGA - це можливість зробити світ кращим, адже кожен наш виріб творить добро через різні благодійні ініціативи. І це дуже надихає команду SVARGA продовжувати свою справу. Від початку війни ми долучились до безлічі благодійних ініціатив на підтримку армії, серед яких:
- Всеукраїнський благодійний проєкт “Пташки перемоги”, разом з яким нам вдалося зібрати більше, ніж 2 000 000 ₴;
- Український фонд компетентної допомоги армії “Повернись живим”, якому ми регулярно перераховуємо 20% від продажів Вишиванок чоловічих NEPTUNE лімітована версія;
- в рамках співпраці з Військовою школою “Боривітер” та Благодійним Фондом “ФОНД АЛЛИ ГОРСЬКОЇ І ВІКТОРА ЗАРЕЦЬКОГО” перераховуємо весь прибуток від продажів чоловічої та жіночої вишиванок “Боривітер” на навчання українських військових у школі “Боривітер”;
- Громадська організація «Землячки»: разом з цією організацією та ТРЦ Гулівер ми організували фотовиставку «Вишивана Україна». Наш мистецький проєкт надав можливість підтримати жінок, які обороняють Україну. І як результат – зібрали 128 372₴, які передано на закупівлю форми для жінок-військових;
- Штаб допомоги військовим Алярм: через різні благодійні проєкти нам вдалося зібрати 176 547₴ ;
- Unbroken: у 2023 році на честь Дня незалежності бренд подарував вишиванки для воїнів, які лікуються та відновлюються після тяжких поранень в Національному реабілітаційному Центрі НЕЗЛАМНІ;
- «Українська Броня»: у серпні 2023 року разом з цим підприємством презентували проєкт до Дня Незалежності України, в якому взяли участь відомі жінки-військовослужбовиці, медикині й громадські діячки. Вони одягнули на себе анатомічні жіночі бронежилети, прикрашені вишивкою з традиційними орнаментами різних регіонів України, які зібрала SVARGA в колекції “Вишивана Україна”. Цією ініціативою ми хотіли привернути увагу до проблеми нестачі спеціальних бронежилетів для українських жінок-військових;
- Благодійні збори та аукціони: ми часто беремо участь у менш масштабних, локальних аукціонах та зборах, в межах яких нам вдалося зібрати більш, ніж 700 000₴; Серед соціально-вагомих проєктів SVARGA також є цікавий досвід співпраці з Львівським національним літературно-меморіальним музеєм Івана Франка (далі - Дім Франка). А саме - відтворення для експозиції Дому Франка репліки двох експонатів - вишиванки дочки І.Франка, Ганзі та фартуха Ольги Франко.
Обидва експонати були вишиті вручну Ольгою Франко та через війну стали недоступні для перегляду відвідувачів музею з метою безпеки реліквій. Завдяки нашій співпраці у виставковій залі Дому Франка знову з’явились ці старовинні експонати, але вже як репліки.
Також бренд SVARGA має безліч сталих співпраць з музеями, які ми проводимо, щоб популяризувати відвідування культурних закладів. Адже фонди та експозиції музеїв не лише зберігають національну спадщину для наступних поколінь, але й дають нам глибше розуміння світу, прокладають місток між досвідом різних генерацій.
Ми охоче долучаємось до освітніх проєктів, беремо студентів на практику. CEO бренду, Наталія Яриш часто проводить екскурсії для дітей, розповідає про створення вишиванки та специфіку орнаментів, що походять з різних куточків України. Бренд SVARGA радо ініціює свої та підтримує партнерські соціальні ініціативи, які сповідують важливі культурні, загальнолюдські цінності!